Sommarlov!

Igår var det sista dagen som en etta på sunnerbo. Vi hade avslutning i kyrkan och det var väldigt bra!
Kören sjöng riktigt fint och hade låtar som passade bra :) En del fällde också en och annan tår.
För att "fira" sommarlovet tog vi en sväng ner på stan, åt lite på torino med Agnes, Matilda, Oa, Linda och Hp. Efter en stund kom även Emmie, Johanna och Filip.
Sedan blev det en snabbis på stan innan det var dags att gå till stationen. Hoppade på bussen och innan den hann köra kom även Pia :)
Gick hem till henne och där åt jag lite sedan satte vi oss på en filt ute i hennes trädgård och spelade kort!:) Jag vann på Skitgubbe, svälta räv o Hawaiii men när vi kom till "Emma" blev hon helt plötsligt oslagbar :) Lagom efter Pias två vinster kom mamma och jag åkte hem.
Farmor hade bakat en sommartårta för att fira sommarlovet och att pappa och charlie hade namnsdag :) Den var väldigt mumsig! Sedan hann jag med att klippa lite gräs och göra mig iordning till kvällen.
Vid sextiden bar det av till Pia igen :) Där beställde tillslut JAG pizzorna och efter en stund kunde vi äta när pias pappa varit snäll och hämtat dem. 
Vi spelade sedan åter igen kort, både Hawaii, Emma och Bluffstop, men som i alla kortspel blev det en hel del snack om regler ;) haha 
Vid nio-tiden gick vi upp till Tven och kollade på Criminal Minds, bra är de! Vi skippade sedan stan och åkte istället hem var för sig. 

 "Den bästa dagen på sommarlovet var igår för då har vi absolut hela sommarlovet framför oss!"

Ha en bra sommar alla! :) / Carroa


Matilda, Carro och Agnes :) fotograf: Filip


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0