Slappedag!

Vaknade vid nio idag men gick inte upp förrän vid halv elva :)
Satt vid datan en stund och gick sedan ner och käkade frukost.
Sedan blev det datorn en stund till innan jag tog en dusch. 
Efter det bar det av mot Lagan med pappa och vi åt lunch hos farmor. Massa gott var det och sen efterrätt som vanligt :) När vi åtit klart åkte jag en snabbis till Mian som fyllde 17 bast idag :) stannade där och pratade en stund och gick sedan till Pia. Vi cyklade till golfbanan och tog en runda. Gick vääääldigt dåligt de första hålen med sneslag
och bollar som gick bakåt ^^
träffade ett träd så att 4:e slaget kom bakom de andra..
Efter 5 hål låg jag "bara" 8 poäng back haha! Men som tur väl var skärpte jag mig på slutet och gjorde både Bogey och Par. Så slutpoängen hamnade på 12, inte riktigt bra men det kommer väl.
Pia spelade bra och vi hade roligt vilket ju är huvudsaken :P
Lite ranch-träning skulle nog inte sitta fel.. haha
När vi kom till Pia åt vi mumsig rabarberpaj med glass och vaniljsås.
Sedan kollade vi på Project runway :P
Pia i egen hög person skjutsade sedan hem mig och ja vad ska man säga, det var en kort men ack så rolig biltur.
Nu ska titta på Ugly Betty och Desperate Housewives innan det blir data igen! :)

/ Carroa


Kommentarer
Postat av: pia

Jävla datanörd :P

2009-06-08 @ 09:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0