Fira Annie :)

Kvällen hos annie var sjukt skoj! :)
När vi kom dit var det fotboll på tv så vi tog för givet att det var kvällens match. När det sedan kom en in huligan blev det lite för likt fjolårets match men ingen tänkte mer på det.. Efter en ungefär tio minuter till fattade vi att det var förra årets match som de sände och alla började asgarva för vi hade verkligen trott att det var årets.. haha!
Sedan åt god mat och sedan var det studsmatta som gällde! haha, brottning, herren på teppan och posa var vi bra på! :P När vi var helt slutkörda satte vi oss framför tven för att kolla på den riktiga fotbollen :P
Vi åt bananasplit som var supergod!
I paus gick vi upp och körde singstar! Jag ägde i början men både Pia och mimmi tyckte det bara var jobbigt att möta mig för jag sjöng så fel.. haha Efter ett par låtar fick jag ändå lämna iväg micken och tur var väl det för annars hade jag inte haft någon röst idag ^^
När alla var hesa gick vi ner till tven igen där fotbollen precis var slut och synd för sverige.. på nationaldagen och allt :/
Hann även kolla lite på filmen "vad kvinnor vill ha" innan det bar av hemmåt.

/ Carroa


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Vi vann faktsikt över dig. så du fick lämna bort micken! ::P så du gjorde det inte frivilligt! :P det var så jag uppfattade det somxD haha

2009-06-09 @ 13:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0