Ännu en händelserik dag! :)

- Kort skola! I like it :) sluta vid halv tolv skulle vara en regel :P

- Stan med Agnes, Pia, Anton L och Emelie. Roligast var det när Anton helt lugnt sa att han nog hade tappat sina nycklar och sin mobil. Hade det vart jag hade jag ju varit helt hysterisk. Men efter lite snabbt tänkande insåg vi att de nog låg på Narvens och mycket riktigt, där var de inklämda i fotöjlen! haha!

- Besök av mormor :)

- Fotboll med småbrudarna

- Fotat

- Cyklat 10 km! :)

- Firat Charlies födelsedag med släkten.

- Säsongsavslutning av Greys Anatomy :/

Sist men inte minst så ska jag försöka gå och lägga mig snabbt efter greys så jag är riktigt fit for fight för morgondagens golf med Pia och Filip! :)

Ps. Mätte på nätet att jag och Pia åkte 4,5 km inlines igår! Det var mycket längre än jag trodde men bara bra ju :) Ds.

Puss på er  / carroa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0