Bio med Pia

Nu har jag kommit hem från Växjö. Jag och Pia blev inskjutsade till stan och väntade där på bussen.. Pia tyckte det tog sån tid för den och jag sa att det är nog bara mkt folk som ska på och då svarade Pia, eller inte, jag menar hur många åker på en söndag klockan fyra! haha Men när bussen kom så fick Pia ge sig för den var knökfull^^ När jag fått en plats kände jag något lustigt på tårna, och då var där en hundvalp som låg och slickade mina fötter, haha! Men söt var den:) 
Framme i Växjö sprang vi in och hämtade ut biljetterna till Harry och kom lagom i halva reklamen:) Filmen var bra tycker jag och jag får tacka Pia för att hon stod ut med mig, haha det som händer i bio-salen stannar i bio-salen ^^ 
 
                      / Carroa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0