28 juli

Idag har det verkligen inte hänt nått skoj, men får skylla mig själv som inte tar tag i nått ^^ Har i alla fall gjort en massa nytta, klippt en massa massa gräs så trädgården är fin:) Däremot är jag full av rivsår av alla träd och buskar jag har kört förbi ^^ Solat i en kvart har jag med hunnit med men det blev nog inte så mkt resultat och kallt var de! 
   Provade förresten sreetsurfen igår och det gick väldigt bra, körde 10 varv runt pappas verkstad/kontor och det blev en sisådär 1,5 km :P Tränade magen grymt mkt och benen, och skoj är det ju samtidigt! :) Får väl se om det blir repris ikväll!
Imon hoppas jag på bra väder och att det händer lite kul!





/carroa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0