TjugofjärdeFebruari

Idag är det exakt fem månader tills jag fyller år! :) och lika många månader på ett ungefär har det gått sedan pia och jag senast träffade de härliga töserna från kinna, förstår inte var tiden tar vägen och tur är det att vi ska se dem nu allderles snart! ( men nu inser jag att jag tjatar mkt om denna resa men det är för jag verkligen ser fram emot den!!) Det är ju också då bara 10 månader till JUL ( medans jag ändå håller på nu menar jag)
   Dagen har gått ganska fort:) Missade ej bussen idag och det är jag glad var gång jag inte gör! 
   Skolan ganska snabbt och inte så mkt nämnvärt hände, en rolig sak var i alla fall att jag gjorde en knockout på Emma när vi var på en boxningsstation på idrotten haha! FÖRLÅT! men lite skoj var det och hon fick lite kaka av mig som ursäkt :) 
   När jag kom hem satte jag mig framför Tv-apparaten med mamsen och vi tittade på gilmore girls. Vi hade redan sett det avsnittet men bra att äta till något:) Sedan skulle jag räkna matte och jah hann bli riktigt kollrig innan jag såg att jag inte läst noga och det var busenkelt!
 
   Vad halvsex tiden åkte familjen ner till "lagadalen" och åt pizza, sedan skjutsades jag och charlie till våra aktiviteter. Jag skulle vara duktig och sitta i seket på B-lags matchen och det var roligt, rätt mållös match ( 2-2 ) men mkt trevligt folk där så jag hade det skoj ändå! Men nu borde jag ta tag i min engelska-bookreport!
           / carroa

Kommentarer
Postat av: Emma

kakan gjorde knocken lätt värd! ;)

2009-02-25 @ 14:09:25
URL: http://atawallpa.blogg.se/
Postat av: Mimmi

<3

2009-02-25 @ 18:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0