Ljungby Lasarett och Seattle Grace Hospital

På morgonen idag slapp jag matten och åkte istället till Lasarettet med mamsen, jag hade fått en remiss på min fot och skulle besöka en doktor, det var tyvärr ingen McDreamy eller Mcsteamy men han kunde ändå konstatera att det inte var något större fel på foten, men eftersom det var efter jag tränat som jag får ont så skulle jag prova med inlägg i gympadojjorna och de ska vi fixa nästa vecka..
   När jag kom till skolan hade vi Engelska och då kollade vi på Film, "Angelas Ashes", i den hade de härliga irländska dialekter och jag påmindes om P.S i love you!! De pratar så coolt! :) På biologin skulle vi börja med redovisningar om Djurriket, det roligaste på lektionen var när de som inte lämnat in skulle komma med de bra:a bortförklaringarna haha Den bästa var, jag har gjort klart det men inte sparat det ^^ haha! Efter detta kunde den lyckliga halvan av klassen gå hem men vi som hade labb-eftermiddag stannade troget kvar.. Kemin gick rätt snabbt och var rätt rolig men fysiken var dock inte skoj alls, kändes som den mest meningslösa labben hitills, vi skulle mäta frittfall vilket vi redan haft prov på så det kändes väldigt mycket som slösande av vår tid, men men!
   Tog sedan bussenm till Lagan och gick in till Åbyhallen, hade sedan mina småbrudar och det gick prima! De är mycket duktiga och jag hoppas verkligen att de vinner till helgen för det är dem gott unnat!
   Hemma sen åt vi en god kvällsmat med hela familjen för en gångs skull, träningarna kommer ju oftast ivägen sen läste jag klart min engelska bok och det var skönt så slipper man tänka på det mera. Pratade bla med Amanda på msn och vi snackade om Kullaberg och jag blev grymt taggad!! :D Vi möter också ljungby denna helgen på söndagkvällen och det måste man vara 100 % kry till och på hugget! 
   Men nu ska jag snart krypa ner under en filt i soffan och göra ett besök på Seattle Grace Hospital!
       / carroa


Kommentarer
Postat av: Pia

va fin headen blev :)

2009-02-26 @ 18:28:07
Postat av: Anonym

Haha, din lilla grey's anatomy freak! (jag ska inte säga något, jag vet:P) xD

2009-02-28 @ 17:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0