Nysnö in my heart!






Dagarna hitills har varit kanon! Igår snöade det hela dagen vilket resulterade i massa nysnö!
Hittade en avstängd backe med alltifrån 10-50 cm löst puder, första och andra åket var bland de bästa åken i mitt liv! Sjukt underbart! Brädan fastnade dock ett par gånger och faceplanten är inte lätträkneliga ^^ Men att ramla i nysnö är fantastiskt mjukt så jag har inte ont någon stans! Lyckades att utföra en hyffsat snygg wheely också(ovan)!
Tyvärr hakade massa människor på våran trend och snart var backen ganska uppkörda. Så mer nysnö? -Jatack!

Bilderna på mig är tagna av Charlie.

Pusspuss/carroa


Kommentarer
Postat av: agnes

Cooling ;)

2009-12-23 @ 00:09:54
Postat av: Pia

AHHH!! Jag vill med åka i nysnö med snowboarden!! För att göra dig aningen avundsjuk på oss här hemma (om det nu går) så kommer vi antagligen att få uppleva den första vita julen i Lagan/Hallsjö på typ 10år! HA och det missar du :P Känn dig besviken..

2009-12-23 @ 15:35:13
Postat av: Anton

*kommentar

2009-12-23 @ 16:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0