091213

Idag var det söndag igen, närmare bestämt Lucia:) Så jag slänger strax in ett inlägg med lite bilder från Agnes uppträdande i söndags! 
Idag har jag spenderat största delen av dagen i Haganäshallen i Älmhult, coachade och spelade sedan själv. Blev tyvärr förlust i båda matcherna och bara uddamålet skiljde sig för att vi skulle plocka poäng vilket var tråkigt. Jag var ändå ganska nöjd då jag lyckats pricka nätet två gånger!:)  

Igår kom Annie och Pia hit en sväng och vi spelade GH, kollade på gamla bilder/filmer och skrattade som sjutton! Kollade även på lite kul klipp, som "Erik på julradion", helt sjuk grabb alltså xD Hittade också 30-sekunders-kortfilmerna med kaninerna som man kollat sönder för några år sen^^ Mycket trelvigt hade vi som vanligt!



Pusspuss/carroa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0