Full fart!

Ljungbydagarna går mot sitt slut men ännu är det inte över! Tänkte bara säga att jag lever, men det är nätt och jämt, haha! Inne i stan blir man halvt ihjälfrusen men jag har mig själv att skylla att jag inte tar på mig mer kläder, "vill man vara fin får man lida pin" Så sant så. Trots det kalla vädret har jag haft sjukt trevligt de senaste tre kvällarna och nu drar jag snart in till Ljungby för en fjärde! :)



Bjuder på en bild från förra helgen, för er som inte ser så försöker jag göra tummen upp för att få till en snygg bild, vad jag inte tänkte på då var att tummen upp i "sjöspråk" betyder öka farten, vilket annies pappa gjorde och i nästa sväng stupade jag mkt snyggt xD


/carroa


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jag har också åkt vattenskidor i sommar! hehe:P jätte kul var det. Kom upp på 3e försöket.

2009-08-16 @ 13:54:35
Postat av: agnes

haha tjusigt :D

2009-08-16 @ 19:48:00
URL: http://agniiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0