Vilken härlig dag! Tjalala la, tjalalala lalalala :)

Steg upp på morgonen utan att solen var riktigt vaken( kallt var det fortfarande, tillochmed minus!) Men sen såg jag att solen började skina och det började bli varmt. Skinnjackan på och våårkänslor i skallen:) Fast smygstartade igår när jag och agnes köpte glass efter simningen! hur härligt som helst :) Vi passerade några killar och alla bara: Åh fy fan va jag blev sugen på glass! hah! Som sagt gott var det :)
   Skolan gick snabbt idag, vi hade bara indval på morgonen och spanskan innehöll inte mkt idag heller. Nere vid skåper mötte jag anknäs och vi stack till simhallen :) 800 meter blev det idag och det var bra jobbat tycker jag :) igår simmade vi 1000 så rätt bra på två dagar.
   Eftermiddag rann sedan på och sista lektionen var det dags för dissektion. Vi skulle disekera en mink och det var väl helt ok, inte så skoj kanske men ändå inte jätte hemskt. 
  Efter en rolig busstur med Piabus övningskörde jag med mamma i en timma :) det var skoj men det märktes att det var ett tag sen :P  Hemma satte jag mig i de inglasade uterummet, varmt och gott var det och läste läxan medans solen sken genom fönstren. Vid sju skulle vi ha sista träningen på innebandyn men med bara tre personer som kom dit kändes det inte så värst lönt. Vi satt och snackade en stund i solen men körde sedan hemåt. Jag kände att jag inte ville byta om utan att ha gjort nått så jag bad mamma släppa av mig och jag sprang de sista två km hem! Jag var verkligen stolt över mig själv för jag saktade inte ner en gång och jag sprang på 8-9 min vilket typ är rekord. Men var verkligen dödstrött när jag kom fram till dörren haha! Nu har jag städat mitt rum och ska gå och slänga mig i min gosiga säng!
                    /carroa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0