SELFIE

Hallå i stugan!
Här får ni en selfie tagen i lördags efter blåbärsplock med Matilda. Det var en spontan förmiddagstur innan jobbet som gjorde att dagen kändes extra lång!
Det är de härliga stunderna som är bäst med livet så jag tycker att det är lika bra att fylla dagarna med så många bra stunder som det bara går. Idag har vi haft föreläsning om hur blodet åker runt och vad hjärtat har för roll, om blodtryck och alla funktioner bakom. Fysiologi alltså. Läraren sa att vi nog kommer förstå det ordentligt efter jul (lite synd för vi har ju tenta i november vilket han nog glömt... haha). Bara att sätta sig in i allt ordentligt och metodiskt. Men nu ska jag istället läsa på om hjärtat och lungornas anatomi så jag har koll inför morgondagen - då vankas dissektion!! Det ska bli så kul :D
På lördag får jag finbesök!! Agnes och Olivia kommer ändå upp till Norrland för att hälsa på mig i tre dagar!
Trevlig helg - det ska jag försöka ha!

Trackback
RSS 2.0