Sommartankar

Var ute en kvällsrunda och njöt lite av dagens sista värme. Med musik i öronen sprang jag fram genom skogen och grusvägarna. Mellan låtarna kunde jag höra gräshoppor och syrsor. På vägen hemåt, efter ett litet duggregn, kom den där härliga doften; regn mot varm asfalt. Sommar på hög nivå. Genomsvett och skönt trött kom jag hem och insåg igen hur mycket jag tycker om att bo på landet.
Efter en skön svalkande dusch lägger jag mig nu i sängen och läser lite i en bok. Livet är allt bra gott ibland.
 
Sov gott kära vänner och alla som jag känner, eller ja, jag menar ni få som fortfarande hänger här ibland! :)
 
Även fast denna bilden inte innehåller några leenden tycker jag den skrattar och är glad, jag vet att jag är lite knäpp men den känns lycklig! Tagen på en "utflykt till ett hemligt ställe" i Indonesien :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0