NHA TRANG

Vår Honda Win på en av de fina kringelikrokvägar vi kört på!
 
Hej mina vänner!
Förlåt för lite dålig uppdatering! De senaste dagarna har vi befunnit oss i Nha Trang, det ligger ganska långt söderut på östra änden av Vietnam. Vi har ca 450 km kvar till Ho Chi Minh-City och där bör vi befinna oss runt den 7:e januari så vi har ingen brådska! Här i Nha Trang så har dykning stått på schemat. Calle och Olle håller på att ta dykarcertifikat och jag och Anton har gjort 2 fundives. Ganska dålig sikt tyvärr då vi lyckats pricka in lågsäsongen men det var ända häftigt att dyka när man nästan inte såg något och väldigt prisvärt!! 

Jag önskar alla ett GOTT NYTT ÅR!
För min del hoppas jag att 2013 blir minst lika bra som 2012 för då blir det ett mycket bra år!
Tack alla som har bridragit till att 2012 blivit så himla underbart på alla sätt och vis!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0