SATURDAY = PANCAKE DAY!

 
Pannkaksfrulle idag bara för att det är helg och jag är ledig! Havregrynsgröt under vardagarna för att få förtjäna något såhär underbart på helgen! Lyckades verkligen idag: Probably the best pancakes I have ever had!

Fick skypa i morse med mina pojkar som är ute och reser och de är nu på Bali: flashbacks!!!! 
Men jag ska inte vara ledsen... FÖR: Jag har bokat en månad till Indonesien i maj igen! Blir minst två veckor på surfcampet och sammanlagt borta i fyra veckor. Så nu har jag en extra morot att jobba extra hårt resten av skidsäsongen, sen hem en snabbis och iväg! Tillbaka sen igen lagom till den svenska sommaren drar igång! Helt underbart bra! Så jag börjar få lite av en plan på livet! Behöver bara bestämma mig för jag vill utbilda mig till så jag kan börja plugga till hösten - det hade varit så skoj!!
 
 
Ska bli så kul att komma tillbaka till detta fantastiska ställe!

Veckan har gått fint! Igår jobbade jag första dagen i Gaupeland för den här säsongen, det är ett barnområde med rullband som man sköter så allt går som det ska. Dock inte så mycket barn igår så det var ganska lugnt men många timmar! Idag har vi -26 grader så hittills stannar jag inne! Får se om det blir lite åkning i eftermiddag :) Puss på er!
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Men LÄGG AV! De där pannkakorna ser ju hur goda ut som helst!! :D

2013-02-17 @ 08:28:49
URL: http://malinannaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0