Sunny Sunday?

Jag kan ju börja med att jag och Annie faktiskt gick hem till annie :P jag trodde inte att vi skulle göra det haha, men fem km senare var vi framme och vi var mkt stolta! Vi slappade till sex då vi gick och mötte mimmi på jobbet:)
   Vi kollade sedan på Robinson, som inte var så himla bra för all den uppmärksamhet den fått tycker jag. Men den kanske bättrar sig till nästa gång:) Sedan kollade vi på film, "Fools Gold" blev det och den var riktigt skoj :) Lite småtöntig ibland men jag skrattade mkt i alla fall:) Jag åkte hem vid elvatiden och somnade bums.
   Idag har jag inte gjort speciellt mkt, övat lite på svenska muntliga grejer och pluggat lite matte :) Det fina vädret som var igår försvann lika fort igen, så det var bara datorn som lockar nu medan man väntar på OneTreeHill och Wipeout!
   Jag har även skickat ett argt mejl till TV4 för att de lägger lost på tisdagar kl 22.40 och reprisen ännu sämre, 2.35 på måndagar. Jag ska skriva mer om detta när jag får mitt svar! Kanske hjälper man vet aldrig, den som inget vågar, vinner inget ;)
   Nu ska jag se om jag kan göra lite nytta eller ta en promenad :)
         /carroa

Ps. Bloggen fyller en månad idag! :) haha trodde jag inte att jag skulle hålla på såhär länge, men 16 inlägg hitills, och långa är de ;)

Här kommer ett litet montage från fredagens trevligheter!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Snygga skor:P ^^ haha!

2009-03-24 @ 21:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0