Hej gott folk!:)

Dagen har innehållt lite av allt! På idrotten hade vi chigong vilket var lite annorlunda med helt okej :) vi hade också massage, det var sjukt skönt och avslappnande! Borde införas oftare tycker jag. Efter skolan åkte jag hem och gjorde klart en engelska film-rapport och slappade lite.
Åkte sedan ner till ringvägen och hälsade på hos min kära frisör Ida. Jag räknade ut att det var 9 månader sen jag klippte mej sist. Mitt hår var helt katatrof, men nu är det inte en klyvel hårtopp kvar:) men visserligen är fem centimeter borta. Stannade där i nån timme till och det var skojigt :)
Kollade precis på desperata hemmafruar och höll på att slå ihäl tven nästan! blev så arg på Dave nu på slutet! haha men förhoppningsvis löser det sig!:)
Nu ska jag slänga mej i sängen och läsa vidare på "en shopaholics bekännelser" :) den är riktigt skoj och längtar till bion! Den verkar vara rolig! En vecka till LOST börjar om de skrivit rätt datum, en tisdag lät lite mysko men man vet aldrig, längtar, längtar!!
    /carroa


Kommentarer
Postat av: agnes

Ehjj missade jag helt idag att du hade klippt dig!! Ska ta en extra titt imorgon :)

2009-03-11 @ 20:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0