Monday!

Ännu en ny vecka, bara 31 dagar till påsklovet och tiden rullar ju på som bara den!  Idag hade jag sovmorgon så kom utvilad och utan stress i kroppen till skolan! Skolan gick hyffsat snabbt och var inte speciellt jobbig!
   Emma ska dagen till ära få en *kram* för att stackarn antagligen har fått hjärnskakning :( men hoppas att hon kryar på sig!
   Innebandyn blev seriös med F12 men när det var dags för damutveckling så infann sig bara 3 personer! Dåligt tjejer! Men vi tar nya tag till torsdag! Det blev ändå lite skott avlossade och lite matchspel, mitt nya blad ville inte placera bollarna där jag ville men det kommer väl så småningom :) övning ger färdighet som man säger.

Denna dag skulle jag börja med att ha en nyttighetsvecka, utan onödiga onyttigheter! När man kommer hem har mamma tagit upp pizza ur frysen och första intrycket är den där " varningsklockan" som säger nehedu carro, inga onyttigheter! men efter en koll på hur goda de såg ut så kunde man ju inte låta bli! Så det gäller väl att börja imon! Men imon kommer det att bli likadant, så kanske ingen vits att försöka! kanske bättre att köra som jag brukar och säga att jovisst lite onyttigheter gör ju inget, vad ska du annars träna bort? eller efter en träning: detta kan du ju unna digsjälv nu när du sprungit lite! har ju funkar hittills!

            /carroa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0