Jättemycket och ingenting

Denna helgen har jag gjort en hel del men samtidigt känns det som att jag inte gjort något alls.
I fredags tog jag det lugnt hemma med mig själv, tanken var att jag skulle vara lite duktigt o plugga inför kemi-kursprovet på NIO kapitel! Hemskt med så mkt men det är ändå rättså enkla grejer, förutom de två sista där man bara förstår hälften! Får väl skylla mig själv för att jag hela tiden hittar andra grejer som är roligare, men har i all fall gjort fem av nio kapitel som jag kan helt nu:) men satt vid datorn i princip hela kvällen.. 
   Lördag vaknade jag utvilad och slappade hela förmiddagen och timmar in på eftermiddan och vid halv fyra åkte jag ner till Pia och vi gjorde oss iordning till Årsfesten.
   Lite senare än planerat åkte vi in tillsammans med Annie och Moberg till Amanda som stod för förfesten! Där var det mkt trevligt och nästan alla från laget var där! :) Efter ett par timmar och lite sent kom vi till köket och maten stod först på schemat! Bearnaisesås, kött och stekt potatis var mumma! Såsen var perfekt verkligen! Kvällen gled på med roliga lekar och tävlingar, Fula Bettan gav nog mest skratt i alla fall! haha! Det var lite t-shirt utdelning och jag fick "årets-allround" för att jag spelat på alla positioner utom målvakt denna säsong:) Stannade på köket till tolv och drog sedan ut på stan en stund. Sedan hem till sköna sängen:)
   Idag har jag slappat, pluggat kemi men även varit på en match, det var P15 som spelade om sin andra plats och de klarade det precis efter ett par spännande perioder! hade de släppt in ett mål till så hade de kommit trea:) 
   Kollade även på Wipeout ikväll som jag såg på annas blogg att det var mkt bra!(annakarlstrom.blogg.se) Och bra var det verkligen, skrattade som tusan! :)
   Studiedag imorgon och det ser jag fram emot! :) Tre dagar med sovmorgon denna helgen är inte fy skam!
               /carroa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0