Härliga vår!

Gårdagen blev mycket rolig precis som vi hade tänkt oss! Sofia fyllde nämligen år i onsdags och vi hade planerat att bowla och gå ut och äta (utan att hon visste om något). Tilda och Pia hade sagt att de skulle vara bara de tre och ha myskväll. Sofia tyckte att det lät konstigt att de inte hörde med oss andra men trodde på att vi inte kunde. Klockan halv sex var jag och maria utanför och hämtade upp dem! Sofia började ana att nått var på G men än visste hon inte vad :P Vi hämtade även upp annie och åkte sedan in till Ljungby! Bowlingen blev riktigt skoj och jag gjorde i alla fall fyra st X!! Jag fick även till ett par riktigt bra bilder med mammas systemkamera! Tillsist stod Pia som segrare :) Vi gick sedan in till centrum och åt god mat på Suriyothai, tre små rätter och sedan friterad banan med glass, smaskens! Vid niotiden blev vi hämtade av mamsen.
   Jag stannade hos annie och vi kollade lite på tv, men vi kunde inte hålla ögonen öppna speciellt länge utan somnade kvart i tio! På en fredag, haha!  Tidigaste jag somnat denna vecka..  Efter 11 h sömn steg vi upp och åt frukost. Sedan åkte vi med mamma till värnamo för lite shopping:) Jag hittade en superfin Jeansjacka och ett par korallrosa shorts, det blev även en kofta och ett linne:) Nu är vi hemma igen och ska vara duktiga och gå från mig till annie och njuta av det fina vädret! Det kommer bli lite jobbigt eftersom det är 5 km men man måste ju njuta och vara ute när våren tittar ut!
                 /carroa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0