Fair Play Cup!

Helgen som var har jag inte vart hemma sen fredag morse till söndag kväll, en massa färande har det vart men skoj och verkligen värt det! :) Efter skolan på fredagen hälsade jag på min farmor och hade en mysig eftermiddag! Sedan gick jag till Mattson och käkade och vi begav oss sedan till samlingen. Vid sjusnåret på fredag kväll lämnade vi Lagan.

Efter en timmes körning hittade vi fram till Ljungarumsskolan. På kvällen hade vi mkt roligt och brudarna hittade ett pojklag som de snabbt blev vänner med, många utav dem var riktigt charmiga och ville gärna ge bort pussar till höger och vänster, till och med till oss ledare, haha. Efter sju timmars sömn så käkade vi frukost och åkte sedan och spelade den första matchen, där förlorade de, men laget de mötte tog sig sedan till final. Dagen flöt på och det blev två förluster till, men 2-0 är inte mkt så vi var nöjda ändå. Jag hade grymt skoj men var dödstrött när vi körde hem. Hemma hos Mattsson kollade vi på robinson och sedan gick vi och la oss.
   Söndagen slappade vi och gladde oss på det varma vädret. Vid tretiden åkte jag iväg till värnamo med ungdomssektionen, fotboll och skulle bowla som upptackt. Ett par strikar blev det och roligt var det. Sedan åt vi god mat och planerade säsongen. När vi kom tillbaka till Lagan mötte vi mamma och charlie som precis också kommit hem. Sedan bar det hemmåt och lägga sig i sin sköna säng :)
   Idag, måndag har jag inte gjort så mkt:) började med en härlig sovmorgon och sedan flöt dagen på :) Hade näst sista innebandyträningen med tjejerna och alla tjejerna var där vilket var skoj:) Denna veckan är förövrigt helt underbar för jag har en massa inställda lektioner :) 1 spanska, 2 engelska och en tyska, sedan är det inte min labbvecka så jag slutar vid halv tolv onsdag :) kan inte bli mkt bättre,  och inga prov heller för den delen! :)
                   /carroa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0