*Ännu en ny vecka!*

Idag var det måndag igen, så ännu en ny vecka har börjat!
När jag vaknade i morse satte jag mig upp i min säng och vände mig om för att titta ut genom fönstret, det var klarblå himmel!:D ett himla stort leende spred sig över mitt ansikte! Jag blev verkligen super glad och fick helt plötsligt en massa energi, åt frukost utan att stressa, han sminka mig och hann med bussen ändå från åbyskolan! haha En superbra början på en vecka och bättre skulle den bli.
   Första lektionen hade jag svenska och jag hade två muntliga framställningar som jag låg efter med, de gick rätt bra och efter lektionen pratade jag med läraren och hon tyckte detsamma och skulle nog sätta ett ganska högt betyg på det:) Sedan var det lite alla möjliga lektioner, bland annat kemi där vi fick tillbaka kursprovet, det hade ändå gått rätt okej, men ändå inte bra:P
   Sista lektionen var fysik med älsklingskent! Men jag hade bara 15 min för sen skulle jag till ortopeden! Härligt härligt att slippa fysik verkligen!:) Hos doktorn(som är en mkt trevlig prick) fick jag inlägg och de var riktigt sköna, lyfte upp mitt fotvalv lite och förhoppningsvis ska jag få mindre ont i fötter och knän :)
   Sedan var det innebandy med småbrudarna och där blev det en hel del skratt haha! De är för goa ibland verkligen! :) Jag längtar till helgen då vi ska på FairPlayCup!
Nu ska jag pysa iväg mot min säng, med ett litet stop på toan o borsta gaddarna! Puss på er!
                   /carroa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0