091203

Kom på idag att jag älskar känslan av att komma ut med bussen på landet, då stänger nämligen busschaffören av lyset och allt blir svart och mysigt :)
Hade träning tillsammans med killarna idag och det var faktiskt riktigt roligt :) Repris på det tack! Charlie sa att det Ahlbergska laget ägde och det håller jag med om ;)



Hälsade även på min underbara pajk idag! Jag älskar dig!:)

OCH dagens stora nyhet!!!! som kommer läsas om i tidningar över världen (typ kronoberg) imorgon är att en av mina bästa vänner blivit vald som LUCIA!!!!! Du förtjänar det verkligen gumman, grattis! :D<3

Pusspuss/carroa


Kommentarer
Postat av: agnes

aww tack vad gullig du är <3 :)

2009-12-05 @ 17:02:15
URL: http://sunnerbolucia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0