Back to reality

Nu har skolan dragit igång på riktigt, lektioner hela dagen och knappt inga raster.
   Jag blev även väldigt sur på schemaläggaren som tog bort mattelektionen på torsdagen och gladde mig mkt eftersom jag då slutade innan två en dag, men nej det var ju bara ett misstag, så hej 15:30 fyra dagar i veckan! Slutar bara tjugo i tre på måndagar och för en bussåkare som jag hjälper det inte så speciellt mkt.... 
De få minuterna vi hade rast ägnade vi åt at sola, för den dära solen ville jävlas med oss och komma fram nu när vi ändå inte kan vara ute, tack! Men visst, lite tid har man ju när man kommer hem så helt misslyckat är det väl inte :)
 Så, slut på klaganadet nu, positivt är ju att man träffar alla vänner igen och kommer in tillbaka i de dagliga rutinerna, vi har ju helgerna att se fram emot, och det känns ändå som att dethär kan bli ett mkt bra år! :)
   Nu vill jag bara att innebandyn ska dra igång igen så allt blir som "vanligt".



Kan tilläggas att mina små fotbollsbrudar besegrade ljungby idag!

Puss /carroa
   

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack :)

2009-08-19 @ 21:28:32
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0