Wiiieee!

 
NÖJD TJEJ! Här är jag på Gili-öarna (eller ja i vattnet runt..) och tar dykarcertifikat!!

Just nu packas det för fulla muggar(förutom just nu då för nu skriver jag ju ett blogginlägg, men här har varit för dålig uppdatering på sistone!)! Jag har haft fullt upp med att träffa nära och kära och försöka hinna med så mycket av "hemma" som möjligt innan nästa äventyr börjar.
Imorgon startar den långa resan norrut! Först stopp i Linköping och hälsa på lite släktingar en snabbis för att sen ha sleepover hos Sofia i Norrköping. Sen vidare till Dalarna och Cissi med familj, även här en sleepover och sen vidare till Funäsdalen under söndagen. På måndag morgon börjar min utbildning. SLAO steg 2. Efter en förhoppningsvis lärorik och rolig vecka rullar bilen vidare mot Hemsedal!! Så om 10 dagar befinner jag mig återigen på plats för en underbar säsong som skidlärare! VI SES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0