HAPPY DAYS!



 
Första bilden är från början av en bröllops-parad! Massa hög musik och glada männskor i fina kläder :)
Andra bilden är glada gänget sista kvällen innan Frida och Elin åkte tillbaka till Campet.
Sen ser ni vårt hotellrum som vi har bokat fem nätter, kostar ca 125 SEK/pers och då ingår AC, Kylskåp, gratis vatten, TV, frukost och "DET badrummet "(som Jocke och My som jag är med här just nu beskriver det) som är typ lika stort som sovrummet!
Dyknings-intro, en något koncentrerad och halvt skräckslagen Carro! Testa i poolen!
Sen har vi hela gänget på väg till marknaden och mina flipflop har gjort sitt på denna resan och ligger i en papperskorg så mina converse fick ta sig en liten tripp! Skönt för fötterna att faktiskt ha skor på sig, även om det blir sjukt varmt!
Sista bilderna är från the night market. Vi äter där typ varje kväll! Mat, dricka och efterrätt för 35 SEK! "Pannkakan" på bilden är helt underbar!
 
Jag har nu dykt tre gånger! Igår dök vi vid ett vrak och var nere på ca 12 m. Idag var jag nere på 17,5 meter och vi övade olika skills så som tex. tömma masken på vatten, blåsa upp flytvästen manuellt på botten osv. Idag såg jag två stora fina sköldpaddor! Imorgon har jag sista dyket och sen ska jag klara ett prov också sen har jag förhoppningsvis dykarcertifikat för Open Water 18m!
 
Hörs snart igen!
Pusshej
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad kul att läsa om din resa Carro! Det verkar som om du har det jättebra :D Och vilka bra bilder du tar. Fångar verkligen omgivningen! Ha det fortsatt kalas! :))

Svar: Hej!! Tack! Det är sjukt kul att följa din och Fias bloggar också! Ser ut som ni trivs som fisken i vattnet! Hoppas att allt fortsätter i samma anda :D
Carroa

2012-11-19 @ 06:49:17
URL: http://malinannaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0