091205

Dålig uppdatering, förlåt! Har lite bilder på kameran som snart kommer upp och sedan kommer det bli ett gandalf-inlägg INOM KORT!
Igår var det fredagsmys med Carl och Agnes, vi kollade på American Pie: The book of love! Den var kul! Men både jag och Agnes tyckte det var lite "diskriminering" att tjejerna alltid visade upp allt medan vi inte såg en endaste helnaken kille^^ Nått att tänka på där;)
(källa)
Kan tyvärr inte lova bättre uppdatering denna veckan då jag har ett härligt kursprov i Fysik på ingång och jag ligger ett antal veckor efter i planeringen^^ Men jag ska försöka höra av mig lite så ni vet att jag lever!
Pusspuss/carroa

Kommentarer
Postat av: Gandalf

Väntar förväntansfullt på det däringa Gandalf-inlägget;) Keep up the good work!!

2009-12-06 @ 15:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0