weeknumbersix.

 
Hejsan hejsan! Här är två instagrambilder från den sjätte (!) veckan i Umeå... Jag kommer nog säga det en sisådär tusen gången till så varför sluta nu; Tiden går sjuuukt fort!
Den första bilden är utanför MB (Medicinska biblioteket), där träden visar upp hälften av alla regnbågens färger. Hösten är vacker, det går inte säga annat. Den må vara regnig, ruskig och gå mot mörkare tider men den är himla vacker och mysig!!
I mitt rum har jag lyckats få lite innehåll i min "string-tavla" som jag gjort av en loppis-ram och loppis-tråd. Billigt och bra!! O min kära jordglob är ju med på ett hörn, ett av de bästa loppisfynden jag gjort!!
Idag lyckades vi skriva klart vår labbrapport så det är "bara" dugga-plugg (och ja ett case också...) som ska göras i helgen. Utöver det ska jag träffas med min "gamla" nollegrupp och ha Generalmiddag! Kul helg som kommer kännas extra lång - vi har självstudier på måndag! Tur att jag har hamnat i en sån pass bra klass att plugga för det mesta känns skoj, så länge man är ett par stycken blir det bara trevligt! Delad glädje (och ibland även ångest/stress) är alltid bäst! haha :)
 
Trevlig helg alla fina som hittat hit!
Vi hörs när vi hörs!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Era träd är grönare och har fler blad än våra i Småland. Ha en skön vecka. Kram Yvonne

2013-10-14 @ 08:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0