HALVA SOMMAREN!

Här är delar av min första sommarhalva 2013!
 

När jag kom hem hade liljekonvaljerna börjat blomma och jag jobbade första Intersport-passet.

Studentdags för stiliga brorsan, vi åkte nercabbat och njöt av allt det goda livet har att bjuda på.

Midsommartider; självklart egengjord krans med blommor från torget. Jobb på Älg-&-souvenir-shopen.
 
En roadtrip till Göteborg och träffa fyra Hemsedalsvänner! Prata, fika, prata, äta, prata och skratta!

Besökte Dalarna, hälsade på min nyfunna vän Clara och sen såklart Cissan. Loppislördag och flyttande.
Åkte till Varberg på en tälthelg! Träffade Malin och surfade! Fyndade från Blocket och provade sen i sjön!
 
ANNARS DÅ?
Just nu är det mest Intersportjobb som hägrar (och små, ibland stora, utflykter när jag är ledig)! En månad till där och sen dags för nya äventyr!
Fick mina universitetsbesked igår. Kom in på en fristående kurs (som är min plan B, så den är säkrad om resten inte går vägen) men får nu vänta tills den 6 augusti om min reservplats #8 blir till en antagning på min plan A....hihi
Statistiken säger "JA" men man vet ju aldrig säkert, spännande spännande! Dock lite segt med boende fronten då jag inte kan garantera slutdestinationen ännu! MEN DET LÖSER SIG! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0