MOBIL-VIETNAM 2.0

 
Mobilbilderna från där vi lämnade sist tills idag: Solnedgång i Kon Tum. Hostel. Kossorna på landsbygden som gick hur brett de ville och flyttade inte på sig även om man tutade, ungefär som renarna i Sverige! Smalaste trappan upp till ett hotellrum, nästan så jag inte kunde gå bredaxlad! Vackra vyer. Nya vänner. Massa vattenfall! Dopp i forsen.Superfin utsikt när vi körde på 2000 meters höjd! Lite mer vattenfall. Städer. Marknad. Packning vietnam-style! Te-plantor. Hamnar. Ho Chi Minh. Krigsmuseeum. Calle-lock-a-like! Rusningstrafik. Fler nya vänner. En sista-dagen-bild med samma outfit som jag hade på min resa ner (BILD). Ljusare hår och lite (mycket lite) brunare (syns tyvärr nästan inte att jag varit utomlands, haha! Har ju inte blivit något solande den sista månaden (antibiotika-kur, dåligt väder och "safety-first" med motorcykeln (= ha jacka och långbyxor även om solen steker på OM vi mot förmodan skulle trilla). Men det är ju inte graden av brun-het som påvisar hur bra man har haft det även om jag gärna behållt brännan från Gili och Bali!! 
 
Just nu sitter jag på Hong Kongs flygplats. Flyg 1/3 är avklarat! Jag har nog inte riktigt förstått att jag är på väg hem.... Imorgon, sent, är jag hemma. Låter skumt även när jag skriver det. Men det är ju sant. HEMMA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkommen hem igen.
Kram Yvonne

2013-01-10 @ 07:50:03
Postat av: Marcus

Vilka bilder, ser superbra ut!

2013-01-10 @ 10:27:08
URL: http://www.resavietnam.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0