INSPIRATION

 
Jag köpte en tidning innan jag åkte hem från stan i eftermiddags och då fick jag (äntligen) lite inspiration till att leka med kameran. Har har ni en basic vattenbild! Mixtrade och experimenterade lite också så det får ni se i kommande inlägg :)
 
Annars då? Efter sommaren nu och fram tills jag reser har jag inget fast arbete utan jag har försökt att hitta lite smått och gott att jobba med. Förutom lite småtider på Intersport där jag är van att jobba har jag varit lite extra på Laganlands Sweden Shop och vikarie på skolor. När jag jobbat på Sweden Shopen (som förövringt har mycket mer  än bara älg- och trollsouvenierer, utan faktiskt även presentartiklar och lite matprodukter (av älg) osv.) har det varit ungefär 95% tyskar så jag har haft möjlighet att öva och förbättra mina kunskaper vilket har gått helt okej! På vikaresidan har jag jobbat lite åt Åbyskolan och även de senaste dagarna Astradskolan! Det är roligt, har haft bland annat hemkunskap och engelska! Har fått vara både på högstadiet och mellanstadiet hittills och nästa vecka skulle det bli en trea i två dagar :) 
Så det positiva med att jag inte hade fast jobb tills jag åker är att jag har fått testa på nya yrken vilket jag uppskattar väldigt mycket! Får se vad mer jag kommer bjudas på innan avresa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0