Det närmar sig!

Idag är det bara fyra ynka dagar tills avfärd! Pirrigt! Sist jag var "utomlands" (om Norge inte räknas) var på Kreta med Calle förra sommaren! Denna gången blir det ännu varmare (ca 32°C), och en ännu längre resa!
Jag har tre flyg att pricka in på söndag(och måndag). Först Köpenhamn-London, sen London-Singapore och tillslut Singapore-Lombok. Hoppas att det flyter på som det ska för det är ganska tajt med tiderna! Hoppas att jag blir incheckad hela vägen, men jag vet inte hur det fungerar med tanke på att jag åker med tre olika flygbolag .
 
Igår och idag har jag jobbat på Intersport. Förmodligen sista arbetspassen innan resan! Trots att jag stod "utan ordentligt arbete" efter sommarjobbet i slutet av augusti har jag jobbat nästan halvtid över hela perioden så det är jag väldigt nöjd med! 
 
Imorgon och på fredag ska fokus ligga på att packa klart och fixa allt praktiskt så att allt är klart innan helgen så jag kan njuta av att bara umgås med nära och kära!! :)
 
Hörs snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0