"BIG FUN DAY"

På lördagen hade vi som vårt schema beskrev det: ”BIG FUN DAY”. Vi tog den största båten som campet har och åkte iväg till en annan vik. Där fick man surfa ett tag (gick sådär, men kom upp på vissa vågor, man ser mig stå upp i slutet av en våg för då hann Carro ta kort på mig, jag är den i rosa tröja (förvånande va?).)
Bilden med en massa flaskor i vattnet är för att fånga sjögräs, se inlägg snart med bilder på hur de ser ut när det kommer upp!
Bilderna på folk i matchställ representerar de som fortfarande hade energi kvar att spela mot det lokala fotbollsgänget!! Maten var det jag beställde in när vi var på lördagsrestaurang. Allt det (huvudrätt, dricka och efterätt) blev under 100 kr och då var detta den finaste restaurangen jag varit på här hittills. Bilden som rör sig är My och Lina som ska testa på paddel-boat. Det är som en mega-surfbräda som går att cruisa (stavning?) på vågorna med.

Kommentarer
Postat av: Mia

Gud vad härligt du ser ut att ha de carro!!! Kul att se alla fina bilder:) ses snart! Kram

2012-10-25 @ 09:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0