Tjejkväll på Linlykkja

Ikväll hade jag och Anna som jag bor med tjejkväll! Vi startade på kvällsåkningen med ett par härliga puderåk! Sedan kom vi hem och gjorde klart kakan vi börjat på igår nämligen en browniecheesecake (med björnbärsgrädde)! Mums! En film på det och det blev en perfekt kväll!
Måste förresten berätta att jag fått en "request"! En request är om någon som man haft i skidskolan vill ha en lektion igen med dig. Jag hade en liten kille igår och idag ville de ha en lektion till, men jag jobbade inte idag så Anna tog den lektionen och berättade att jag fått en request! Beroende på vad requesten gäller så görs det om till en liten bonus man får i slutet av säsongen. Så jag blev så glad att jag fick en sån för då måste den lille grabbben haft skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0