RANDOM

Här är lite bilder ur mobilen från den senaste veckan:
Jag fick min efterlängtade SWEF-tröja! Jobbade på Revehiet och målade med barnen, hittade denna Herkules-bild (någon som känner sig träffad att den var till just dig? ;) Det borde du...hehe)
En kväll gjorde jag amerikanska pannkakor och det blev smet över så Ludwig gjorde också. Snygga va?
Igår testade vi den nya attraktionen, BIG AIRBAG! Jag "satte" ett-åttio (en-åttio om du läser Calle ;) hihi). Mina kompisar gjorde volter och grejer. Sjukt najs uppfinning alltså! Ska ta med mig min kära Nikon en dag och fota lite snyggare bilder och kanske filma lite!

Kommentarer
Postat av: pia

HIHihi! Jag känner mig träffad! Va söt du är fina vän :D <3

2012-01-19 @ 17:37:08
Postat av: Nathalie

Jag säger bara akta er för den där om ni vill slippa sjukhuset!

2012-01-20 @ 19:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0