THAILAND!

Hej! Just nu befinner jag mig på Koh Tao! Har mött upp ett gäng svenskar som jag kommit i kontakt med via reseforum och de är superhärliga! Nästan alla reser själva och kommer från olika delar av Sverige (Kiruna, Lund, Örebro, Gotland osv!).
Jag åkte hit med en färja som var den bästa båtturen hitills! Mådde inte allt illa och allt gick kanon! Inga "jag-tror-inte-jag-kommer-överleva-denna-resan-känslor" denna gång!
Kvällen jag kom fram tittade vi på solnedgången och bekantade oss lite! 
Igår var det ganska fint väder så vi hängde lite på stranden som knappt kunde kallas strand för det var högvatten så vi fick ligga på ett restaurangdäck och sola! haha. 
Jag mår dåligt lite till och från i magen men har fått tag i medicin som jag hoppas kan hjälpa rätt så snart! Men som tur är så tar vi det väldigt lugnt här så jag hoppas att jag piggnar till mer och mer för var dag som går!
Idag är det tyvärr lite dåligt väder så vi har mest suttit på ett café (som har wifi) och chillat och ätit hela dagen.. haha! Får se om jag har något mer händelserikt att berätta nästa gång! Vi hörs :)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Carro, Pratade med Kerstin precis och hon berättade om din blogg så nu är jag här :-)

Jag vill också vara på Koh Tao. Den underbaraste ön vi besökte när vi var i Thailand.

Fantastiskt härligt :-)

Blir det nattdyk nu när du är där?

Skönt att du slapp uppleva "spyboat"

Massor av Kramisar och Njuuut av Allt!
Kramis
Madeleine o resten


2012-12-14 @ 13:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0