Roadtrip i Vietnam!

Hej på er!
Sedan jag skrev sist har jag lyckats ta mig från Thailand till Vietnam!! Här har jag mött upp min saknade Calle och hans kompanjoner Anton och Olle!! Så nu är de inte längre "los tres viajeros" utan: "De tre vännerna och Carro" haha.
Igår fixade vi moppar och idag (det är halv fem på morgonen nu och strax drar vi) börjar vår Roadtrip söderut!! Vi startar i Hanoi och så får vi se hur allt känns och vart vi hamnar!! Skönt att vi ska söderut åtminstonde för här i Hanoi har det varit 18°C, lite kallt för lilla mig som har varit van vid 30°C de senaste två månaderna!
Så vi hörs när jag har wifi nästa gång! (Vilket kanske kommer dröja..) Så God Jul!!!! Kramar Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0