Mobilbilder från Thailand!

Bild från piren i Koh Samui innan jag åkte över till Koh Tao! 
Nya bikinin! Tog dock hur lång tid som helst att hitta en som passade någorlunda! 
Söta flygplatsen i Koh Samiu. Måste varit den gulligaste flygplats jag varit på. Man blev skjutsad i små tåg till små hus som innehöll bagagebanden och överallt var massa fina blommor!

Mitt nya linne. Så sött!
 
Livet är fortsatt bra på Koh Tao! Vädret är tyvärr inte det bästa men jag får ändå inte vara i solen för mina mediciner så det gör inte så mycket! Hade verkligen behövt sola dock för har redan börjat fjälla något förskräckligt på armarna... :/ Blev lite väl mycket sol under sista surfveckan... 
Idag ska jag och Moa dyka!! Det ska bli superkul och jag hoppas att vi ser något nytt och spännande!! Har bokat ett dyk till imorgon också! Betalar 450 kr för två fundives vilket är väldigt bra pris!!
Annars hänger vi på Caféer eller mysiga restauranger. Kollar film på storbildsduk, spelar kort och njuter av solnedgången! Jag har även börjat kolla på julkalendern och har hittills sett 12 avsnitt och jag gillar att! Får åtminstonde lite julstämning! 
Idag är det tre dagar tills jag ska flyga till Vietnam och möta grabbarna. Så. Himla. Najs. Jag längtar något otroligt. Mer än två månader sen jag såg Calle nu.... Pirrar i kroppen när jag tänker på det!
 
Hörs om några dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0