FEMTE VECKAN PÅ SCL!!


 
Min femte vecka innehöll såklart massa surf, men jag kan även checka av följande på "livets bucket list":
* Bada i en skatebowl under ett monsunregn
* Spela beerpong (och dricka öl... fy va äckligt)
* Lärt mig spela blackgammon

Annars var vi på båtutflykter ett par gånger. Regnsäsongen började märkas mer och mer och campet invaderades av flygfän ibland så man nästan äcklades av antalet men geckoödlorna blev desto gladare!!
Det märks också hur mycket grönare det blir under regnsäsongen. Skillnaden mot första gången jag kom till gerupuk och nu när jag lämnade var rätt stor! 
Sista surfbilderna är tre av mina coacher, riktigt så duktig är jag tyvärr inte än... men snart kanske! haha
 
Bilder från Singapore får ni se när jag har kommit fram till Thailand, nu ska jag boarda planet! Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0