Tjenare!

Nu var det ett tags sen hörnini!
Vad har hänt sen sist? Ja det ska jag svara på:
Jag spenderade en vecka i örebro på eventet EMAX som jag fick ett stipendie till! Det var kalaskul och jag träffade massa spännande personer!
Sedan var det dags för första sommarjobbsveckan på INTERSPORT och redan från första dagen kändes det som om det inte hade gått 1 och 1/2 år sedan jag jobbade i sportbutik sedan - Honey, I´m home! Det mesta av sommaren spenderades just där. Sedan bytte sommarjobbet uts mot ett heltidsjobb! Hur bra som helst! :)
Lite annat hann jag dock med sommaren 2011:
Nelly High Heels Tour
Hoffmaestro på sandynorna i Tylösand
Helg i Båstad
Weekend i ABU DHABI & DUBAI!
Bilder av dessa tänkte jag rulla in lite smått nu de närmsta tiden, så håll utkik!
Sen hände ytterligare något fint i sommar: Jag och hjärtat mitt firade 2 år! Tiden går fort när man har roligt sägs det och det är nog sant! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0