Jullovet!




Tjena Tjena Bloggen!

Här har vi en bild från min och Carls förra skidsemester ihop! Denna var minst lika bra! Nästan två veckor fick jag spendera med min pojk och min familj! Underbart! Massa pudersnö, offpiståkning, julmys, tv-tittande, pusslande, pussande och sedan lite kortspel och bowling därtill! Sista veckan begav jag mig till andra sidan berget för att påbörja en Skidlärarutbildning! En riktigt härlig vecka med mycket skratt och nya kunskaper!

Nu rullar vardagslivet på igen och vi går på sista terminen i grundskolan! Framtiden blir skrämmande men förhoppningsvis riktigt kul! Jag får försöka blogga på någon av mina feta håltimmar så det blir lite rullians här på bloggen igen! Ni som trots dålig uppdatering ändå hittar in här ska få något att läsa eller titta på minsann! :)


Kommentarer
Postat av: agnes

Äntligen! ;)

2011-01-11 @ 16:37:02
Postat av: Pia

Nu vill inte jag vara den som är den men.. Vi vill inte läsa!! VI VILL HA BILDER!! GE FOLKET VAD DE VILL HA!! Nej, skojar bara. Det var ju kul att här var ett inlägg när man gjorde sin dagliga tittin. Dock är jag besviken på din hjälmlösa hjässa! :@ Grrr..

2011-01-11 @ 16:41:22
Postat av: Malin

Vilken gullig bild :D

2011-01-15 @ 16:54:30
URL: http://malinannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0