Das Wochenende

Guuuud va jag älskar snön! ;) Underbar känsla att komma ut från Garvaren i lördags och möta 20 cm pudersnö! Det fick mig verkligen att längta efter fjällen! På bilden ser ni två myror i Österrike! Dagen efter detta åkte vi in i en snöstorm som resulterade i 3 dm djup puderåkning! ;)
Helgen har varit kanon!!!! Vi fick besök av våra kinna-flickor och hade superkul! Utforskade BODA BORG, vilket vi ägde på! Gav oss ut och festade lite i Ljungby hos Louise och fortsatte sedan till Garvaren! ;) Skrattade långt in på småtimmarna och steg sedan upp med tuppen, men vad gör det? Alltid lika underbart kul när jag har Pia, Anna och Amanda runt mig!! :) Bilder kommer när jag har fixat in dem till datorn, hihi!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack för helgen, DÖKUL!

2010-11-29 @ 16:44:40
Postat av: AK

Kan inte annat att hålla med, mums!

2010-11-29 @ 20:40:32
URL: http://annakarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0