Oh no!

Jag har på senaste blivit en hejare på att spräcka jeans! Mina favoritjeans är helt söndertrasade och senast idag hördes ett sprickande ljud när ännu en bit till gick upp. Jag hade tills i lördags ca. 2 par hela byxor och då lyckas jag självklart göra hål på en av dem mot en kakeluugns-lucka, grattis! Så idag tog mor med mig på en jeans-letar-runda och vi hittade som tur väl var ett par brallor! Välbehövt trots att slitna jeans är bland det skönaste som finns! :)

Till min väns fina kommentar får jag väl svara, 1) jag har blivit tjockare än då jag köpte jeansen! eller 2) Mina jeans är inte lika viga som jag är!
-En blandning är nog mest rätt ;)

Kommentarer
Postat av: Pia

Det finns bara en anledning till att jeans spricker (förutom misspalcerade kakelungsluckor) du kan ju själv lisat ut vad.. xD

2010-05-11 @ 18:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0