Black and White

Brother and Sister
Trots att det kivas och busas så är ett syskon faktiskt något av det bästa man kan ha. Att kunna retas med någon bara för att, utan anledning, är ju kul. Jag kan inte tänka mig en barndom utan min bror.
Det blir svårt att inte ha någon som klagar att jag sover för lite hemma. Det kommer bli tråkigt att inte höra "Carran, för sköön" "The master of death and pain" Bukaralf och bukarolf hit och dit. Trots att jag hatar dissarna så fort jag är exalterad över att berätta nått så kommer de ändå saknas.
Jag hoppas att du i alla fall får det bra till hösten. Ett ställe innebär nya möjligheter. Sen får du vänta dig lite extra retning på helgerna.

Kommentarer
Postat av: Anton

Det är mina takter det! :D "Att kunna retas med någon bara för att" :D:D

2010-07-09 @ 00:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0