Dålig uppdatering...

Får be om ursäkt för lite dålig uppdatering. Har nämligen varit på resande fot hela gårdagen. Åkte hem från Björnrike efter 17 helt underbara dagar! :) De har innehållit det mesta och ni har ju sett en hel del ;)

När jag kom hem packade vi ur delar av bilen och sen gjorde jag mig iordning för efter redan en halvtimme skulle jag och Pia sticka till Odensjö, vår egna lilla bullerby, på tjejkväll eller rättare sagt spelkväll.
När vi kom dit åt vi kanon god Africana, sen direkt på fulla magar klämde vi oss tre olika megasmaskiga kladdkakor!! Sen plockade vi fram spelen! Värmde upp med så det kan låta, sen med andra ord (vilket är bäst! och påminner mig om Anna och Amanda så då blir man kanonglad) sen slutade vi med helt hysteriskt. Sammanfattningsvis skrattade vi mkt, hade vilda diskussioner om domsluten och utförde svåra tvång! Kanonkul med andra ord! Slutade med att vi låg i soffor/ på golv och i fotöljer och berättade olika pinsamheter! Antagligen tyckte jag och pia att detta var lite tråkigt för vi somnade och vaknade sedan i ett tomt vardagsrum^^ haha
Tack för en härlig kväll brudar! :)

En härlig bild från pias dator ;) Saknar er tjejer!

Pusspuss/carroa

Kommentarer
Postat av: Anton

ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

2010-01-06 @ 15:25:01
Postat av: Amanda

Haha ja den bilden var ju lustig :D Med andra ord kan vara riktigt kul! ;)

2010-01-06 @ 15:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0