Helt underbart!! :)

Se och njut!!!



Jag hoppas för din egen skull att du redan sett denna underbara serie! Skämten används mycket ofta av mig och mina vänner som sett den. Var gång jag läser en text eller hör något som påminner om avsnitten börjar jag skratta! Jag har sett dem så många gånger att jag snart kan allt utantill! En av de bästa svenska serierna någonsin!

Om du tycker som jag så kommer HÄR (länk) listan till fler avsnitt!

Tyvärr, efter positiv respons så gör vi såhär istället: Du som tycker som jag kollar in här lite då och då så ska jag minsann se till att lägga in ett avsnitt/vecka! Klarar du absolut inte att hia dig så får du väl hitta att själv ;)

Pusspuss/carroa


Kommentarer
Postat av: agnes

NU har jag kollat hahaha :)

2010-01-23 @ 02:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0