12 januari 2010

Tisdagar gillar jag! Jag slutar 13.15 :) Lovely! Efter skolan tog vi en sväng till stan och fikade, gottgott:) Sen gick jag hem till älskade Carl :) Kollade How I met your mother, mkt najs serie alltså! På kvällen var det dags för träning för Callemannen så jag följde med och kollade en stund innan jag gick till bussen. Det stora felet var att jag hade hittat på en ny busstid :( haha Jag trodde det gick en buss 19.25 med men den sista gick visst en timme tidigare, oops ;) Aja, min snälla far kom i alla fall och hämtade mig :)



Bananabus från Caribbean
 
Två av mina kära vänner har månadsdag idag så grattis till er, fniss ;) Och Julle fyller 18 så grattis till dig med om du tittar in! :) Detta året får vi tagga för en massa fester gott folk, det är vårat år! :D

Jag har världens bästa pojkvän, så det så :)

Pusspuss/carroa


Kommentarer
Postat av: Pia

Jäkla copy cat!! Jag sa att jag hade världens bästa pojkvän!! Din lille jäkel..

2010-01-13 @ 20:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0