"Tänk på Aliensarna"



Awesome! :D

Pusspuss/carroa


Kommentarer
Postat av: Pia

HAHAHAHAHAHA xD I walk on the slang!

Hur svårt kan det va!! ( där ville jag ha den röde msn gubben som är jätte jätte arg för den passade in men jag insåg att det var över min tekniska kapacitet så jag gav upp.. Man kan ju i och för sig gör en sån här: :@, för det är ju så den betäcknas men det blev inte särskillt snyggt (som du ser.))

2010-03-01 @ 17:18:39
Postat av: Pia

Hehehe, i kommentaren här ovanför ser man mitt småländska påbrå!(stavas det så?) Röde xD HAHA

2010-03-01 @ 17:20:57
Postat av: Pia

Asså Carro.. inget illa menat men min kommentarer är som smöret på moset, körsbäret på glassen, pricken över i:et, ja you name it i din blogg! Det bästa är nog att jag kan bre på hur mkt som helst här för det är ingen som läser min kommentarer mer än några ensama losers (ni vet vilka ni är)... MOHAHAHA

2010-03-01 @ 17:25:48
Postat av: Pia

Fan nu stavade jag fel.. Ensamma menar jag givetvis

2010-03-01 @ 17:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0