Kväll/natt/dag i ljungby :)

Igår fick jag nog av Odensjö och begav mig in till Ljungby till Oa. Sedan drog jag, fia och vår chaffis Oa till Linda där kvällen spenderades med popcorn (efter att imupulsivt kört ner till Maxi och sprungit genom butiken 21.58 bort till popcornen innan de stängde 22.00) och tv.
Sedan blev det besök på nautilus idag och efter det kom brossan och hämta mig och så blev det lite shopping på city gross!
Enligt säker källa var Österrike-flickorna på igloo-party igår! Lät ju spännande och jag hoppas att ni hade kul!
Imorgon kommer de hem och jag avslutar härmed mitt uppdrag som gästbloggare. Hoppas att det varit uppskattat även om ni är torrbollar som aldrig kommenterar :)
.
Ha en trevlig kväll! Speciellt alla 18-åringar som ska på harrys och harcore...!
"Bara" 76 dagar kvar nu sen så får jag också följa med :)
/agnes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0